A- A A+

Úradné hodiny, Pracovná doba

Pondelok    7:00-11:30      12:30-15:30
Utorok    7:00-11:30      12:30-15:30
Streda    7:30-11:30      12:30-16:30
Štvrtok    7:00-11:30      12:30-15:30
Piatok    7:00-11:30      12:30-15:00

Obedňajšia prestávka medzi 11:30 a 12:30 (1 hodina)

 

Centrum pre občanov, referát pokladne, osvedčovanie listín a podpisov

Pondelok  7:00 - 15:30
Utorok  7:00 - 15:30
Streda  7:30 - 16:30
Štvrtok  7:00 - 15:30
Piatok  7:00 - 15:00

 

Kontakt

Mestský úrad
Nám. Slobody 57
083 01 Sabinov

tel. ústredňa : 4880 422
fax : 4523 530
e-mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Pre potreby úradného vybavovania požiadaviek občanov sa na MsÚ v Sabinove používajú niektoré zaužívané tlačivá a formuláre. Na tomto mieste je možné stiahnuť si ich a vytlačiť. Ďalšie vybavovanie predpokladá buď osobnú návštevu centra pre občanov, konkrétneho oddelenia MsÚ, alebo písomné zaslanie dokumentu.

Tlačivá podľa agendy oddelení MsÚ (na stiahnutie)

Miestne dane a poplatky  Formát 
 Priznanie FO a PO k dani z nehnuteľností, k dani za psa, k dani za predajné automaty a k dani za nevýherné hracie prístroje    pdflogo
 Dohoda spoluvlastníkov wordlogo   pdflogo
 Žiadosť o poskytnutie finančných prostriedkov mesta podľa VZN    excellogo
Ohlásenie k poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady  wordlogo  pdflogo
 Ohlásenie k poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady – množstvový zber  wordlogo  pdflogo
Oznamovacia povinnosť platiteľa dane za ubytovanie pre právnickú osobu, pre fyzickú
osobu – podnikateľa a fyzickú osobu
 wordlogo  pdflogo
 Registračný list - Oznámenie k dani za ubytovanie  wordlogo  pdflogo
Oznámenie o prevzatí plnenia povinností poplatníka – platenia miestneho poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady wordlogo pdflogo
Oznámenie o vzniku/zmene/zániku daňovej povinnosti za užívanie verejného priestranstva wordlogo pdflogo
Oznámenie o splnení nároku na zníženie dane pre FO s ŤZP a FO s ŤZP so sprievodcom  wordlogo  pdflogo
 Potvrdenie o zamestnaní - vzor  wordlogo  pdflogo
 Žiadosť o množstvový zber  wordlogo  pdflogo
Žiadosť o odpustenie poplatku za komunálne odpady wordlogo pdflogo
Žiadosť o vrátenie preplatku na dani wordlogo pdflogo
Stavebný poriadok    
Návrh na vydanie kolaudačného rozhodnutia wordlogo pdflogo
Návrh na vydanie rozhodnutia o umiestnení stavby wordlogo pdflogo
Ohlásenie drobnej stavby wordlogo pdflogo
Ohlásenie stavebných úprav wordlogo pdflogo
Ohlásenie udržiavacích prác wordlogo pdflogo
Ohlásenie zmeny v užívaní stavby  wordlogo  pdflogo
Ohlásenie reklamnej stavby wordlogo pdflogo
Výzva na urobenie nápravy opatrenie orgánu štátneho stavebného dohľadu wordlogo pdflogo
Žiadosť na prekopávku (zvláštne užívanie komunikácie a verejného priestranstva) wordlogo pdflogo
Žiadosť o dodatočné povolenie stavby wordlogo pdflogo
Žiadosť o povolenie reklamnej stavby wordlogo pdflogo
Žiadosť o povolenie - odstránenie stavby wordlogo pdflogo
Žiadosť o povolenie prevádzky wordlogo pdflogo
Žiadosť o predĺženie doby výstavby wordlogo pdflogo
Žiadosť o stavebné povolenie wordlogo pdflogo
Žiadosť o zmenu stavby pred jej dokončením wordlogo pdflogo
Žiadosť o povolenie vodnej stavby - studne wordlogo pdflogo
Žiadosť o potvrdenie vhodnosti objektu na podnikateľskú činnosť wordlogo pdflogo
Podnikanie v meste    
Oznámenie o zriadení (umiestnení) prevádzkárne na území mesta a určenie(zmenu) prevádzkového času wordlogo pdflogo
Oznámenie o ukončení činnosti prevádzkárne wordlogo pdflogo
Žiadosť o povolenie na predaj výrobkov a poskytovanie služieb na trhovom mieste wordlogo pdflogo
Žiadosť o záber verejného priestranstva + oznámenie daňovej povinnosti wordlogo pdflogo
Životné situácie    
Nahlásenie škôd obyvateľov mesta wordlogo pdflogo
Žiadosť o prenechanie bytu do užívania (Žiadosť o byt) wordlogo pdflogo
Žiadosť o určenie súpisného alebo orientačného čísla budovy 2015 wordlogo pdflogo
Sociálna pomoc    
Žiadosť o poskytnutie jednorazovej dávky v hmotnej núdzi wordlogo pdflogo
Žiadosť o poskytnutie jednorazovej dávky sociálnej pomoci wordlogo pdflogo
Žiadosť o poskytnutie príspevku na dopravu wordlogo pdflogo
Žiadosť o poskytnutie sociálnej služby v útulku   excellogo  pdflogo
Sociálne služby    
Žiadosť o posúdenie odkázanosti na sociálnu službu wordlogo pdflogo
Lekársky nález na účely posúdenia odkázanosti na sociálnu službu wordlogo pdflogo
Žiadosť o poskytovanie sociálnej služby wordlogo pdflogo
Čestné vyhlásenie o majetkových pomeroch wordlogo pdflogo
Vyjadrenie lekára o bezinfekčnosti žiadateľa wordlogo pdflogo
Zoznam osobných vecí a hygienické potreby wordlogo pdflogo
Žiadosť o poskytnutie stravovania a dovozu stravy wordlogo pdflogo
Životné prostredie    
 Žiadosť výrub stromov  wordlogo  pdflogo
 Oznámenie - znečisťovateľ ovzdušia  wordlogo  pdflogo
Kultúra    
 Oznámenie o konaní verejného kultúrneho podujatia wordlogo pdflogo
Matrika    
 Oznámenie o prijatí skoršieho priezviska po rozvode manželstva  wordlogo  pdflogo
 Zápis o narodení  wordlogo  pdflogo
Zápis o úmrtí wordlogo pdflogo
Zápis o uzavretí manželstva wordlogo pdflogo
Ohlasovňa pobytu a domový kataster    
Návrh vlastníka (spoluvlastníkov) na zrušenie pobytu wordlogo pdflogo
Súhlas vlastníka všetkých spoluvlastníkov k prihláseniu na pobyt wordlogo pdflogo
Žiadosť o určenie súpisného čísla budovy 2015 wordlogo pdflogo
Žiadosť o určenie(zmenu, zrušenie) súpisného(orientačného) čísla budovy wordlogo pdflogo
Súhlas dotknutej osoby so spracúvaním a použitím osobných údajov wordlogo pdflogo
Súhlas dotknutej osoby so spracúvaním a použitím osobných údajov - zákonný zástupca wordlogo pdflogo
Školský úrad Sabinov    
 Žiadosť o zníženie príspevku v zmysle VZN  wordlogo  pdflogo
Personálne oddelenie    
Súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov wordlogo pdflogo

matrika ilMatrika je štátna evidencia o osobnom stave fyzických osôb, ktoré sa narodili, uzavreli manželstvo alebo zomreli v meste Sabinov. Predmetom zápisu do matriky sú matričné udalosti, ktoré nastali na území mesta Sabinov. Matriku tvorí kniha narodení, kniha manželstiev a kniha úmrtí. Matrika je verejná listina. Verejnými listinami sú aj rodný list, sobášny list a úmrtný list, potvrdenia vyhotovené o údajoch zapísaných v matrike, doslovné výpisy z matrík.

 

Zodpovedný pracovník:    Edita Přikrylová   051 - 4880 438 Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.



Úradné hodiny:

Pondelok 07:00 - 11:30 12:30 - 15:30
Utorok 07:00 - 11:30 12:30 - 15:30
Streda 07:30 - 11:30 12:30 - 16:30
Štvrtok 07:00 - 11:30 12:30 - 15:30
Piatok 07:00 - 11:30 12:30 - 15:00

 

Správne poplatky platné od 1.1. 2018

Vnútorná správa

Položka 16

Nahliadnutie do matrík, za každý zväzok matrík 2 €


Položka 17 /nová položka/

a/ Žiadosť o zápis matričnej udalosti, ktorá nastala v cudzine do osobitnej matriky 10 €

Položka 18

a/ Povolenie uzavrieť manželstvo pred iným než príslušným matričným úradom medzi štátnymi občanom Slovenskej  republiky 20 €
b/ Uzavretie manželstva pred iným než príslušným matričným úradom med štátnymi občanmi Slovenskej republiky 20 €
c/ Povolenie uzavrieť manželstvo mimo určenej doby 20 €
d/ Povolenie uzavrieť manželstvo mimo úradne určenej miestnosti 70 €
e/ Povolenie uzavrieť manželstvo pred iným než príslušným matričným úradom medzi štátny, občanom Slovenskej  republiky a cudzincom alebo cudzincami 35 €
f/ Uzavretie manželstva medzi štátnym občanom Slovenskej republiky a cudzincom 70 €
g/ Uzavretie manželstva medzi cudzincami 200 € h/ Uzavretie manželstva, ak ani jeden zo snúbencov nemá na území Slovenskej republiky trvalý pobyt 200 €

 

 

Cenník poplatkov IOMO /Integrované obslužné miesto občana/

Výpis z listu vlastníctva 7,90 €
/Sprostredkovanie Výpisu z katastra nehnuteľnosti za každých aj začatých 20 parciel, 20 stavieb, 20 bytov alebo nebytových
priestorov v rámci jedného výpisu podľa položky 10 písm. a/ prvého bodu sadzobníka správnych poplatkov./

Výpis z obchodného registra 4,50 €
/Sprostredkovanie vyhotovenia a vydania Výpisu z obchodného registra podľa položky 24b písm. a/ sadzobníka súdnych poplatkov./

Výpis z registra trestov 3,90 €
/Sprostredkovanie Výpisu z registra trestov, poskytnutia Výpisu z registra trestov obsahujúceho informácie o odsúdení v inom
členskom štáte Európskej únie fyzickej osobe /aj negatívne/ podľa položky 30 sadzobníka súdnych poplatkov./

V pokladni Mestského úradu je možné zaplatiť miestne poplatky, správne poplatky, poplatky za komunálny odpad, vyrubené dane z nehnuteľností fyzických a právnických osôb a pokuty.

PRÍJEM PLATIEB
- dane z nehnuteľnosti, dane za psa, poplatky za komunálny odpad, za verejné priestranstvo, pokuty za priestupky a priestupky v školskej dochádzke

PRÍJEM SPRÁVNYCH POPLATKOV
- v zmysle zákona o správnych poplatkoch a stavebného zákona - potvrdenie o trvalom pobyte, správny poplatok za vydanie stavebného povolenia, kolaudačného rozhodnutia a iné.

PLATBY KLIENTOM 
- jednorazová dávka v hmotnej núdzi, jednorazový peňažný príspevok, dotácie pre organizácie a občianske združenia, preplatky za komunálny odpad a dane, vyplácanie dávky v hmotnej núdzi v rámci inštitútu osobitného príjemcu

Zodpovedný referent:     Mária Hnatová   051 - 4880 427    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

 

Úradné hodiny:

Pondelok 07:00 - 15:30
Utorok 07:00 - 15:30
Streda 07:30 - 16:30
Štvrtok 07:00 - 15:30
Piatok 07:00 - 15:00

Kancelária prvého kontaktu sa nachádza vpravo na prízemí mestského úradu. Má samostatný bezbariérový vstup. Zabezpečuje prvý kontakt občanov s mestským úradom. Na tomto mieste prijímame žiadosti a podania, usmerníme vás pri vybavení vašej záležitosti, vybavíme niektoré podania na počkanie a poskytneme informácie. Prevádzka v kancelárii prvého kontaktu je nepretržitá počas celej pracovnej doby.

Referát poskytuje informácie o daniach z nehnuteľností, dane za psa, komunálny odpad a drobný stavebný odpad, za prenájom verejného priestranstva, nevýherné hracie prístroje, ubytovanie, predajné automaty.

1. Daň z nehnuteľností

2. Daň za psa

3. Daň za predajné automaty

4. Daň za nevýherné hracie prístroje

 

Mesto sa pri poskytovaní sociálnych služieb riadi Zákonom č.448/2008 Z. z.. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov, zákonom č. 599/2003 Z. z. o pomoci v hmotnej núdzi, zákonom č. 305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane a kuratele, zákonom č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákonom č. 71/1967 Zb. o správnom konaní.Referát sociálnych vecí

  • poskytnutie sociálneho poradenstva
  • jednorazová dávka v hmotnej a sociálnej núdzi
  • inštitút osobitného príjemcu dávky v hmotnej núdzi
  • inštitút osobitného príjemcu rodinných prídavkov
  • opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí
  • poskytnutie stravovania a dovozu stravy pre seniorov
  • poskytnutie sociálnej služby v útulku
  • terénna sociálna služba

Poliklinika - kontakty

poliklinika

Zimný štadión

zimny stadion

Kalendár podujatí

november 2018
Po Ut St Št Pi So Ne
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

  Odkaz na pôvodný webSMS systém mestalogo SMSCity monitorlogo city monitorGeografický systémlogo gisplan1

Webkamery

Kultúrne podujatia

Partnerské mestá

Erb Siedlec111
Erb Sobeslav111
Erb Kenderes
Erb Cubuk

Videogaléria

Play
Shadow
Slider

Mailinglist

Vyhľadávanie

Kontakt

Mestský úrad Sabinov
Námestie slobody 57
083 01 Sabinov

Tel. ústredňa : 051 / 48 80 422
Fax : 051 / 45 23 530
e-mail : msu@sabinov.sk
podatelna@sabinov.sk

Fotogaléria

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/ zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Čo sú to Cookies?