Ing. Alžbeta SEMANOVÁ - vedúca oddelenia
- Dane a poplatky
- Referát účtovníctva
- Referát rozpočtu
- Referát PaM
- Pokladňa
Finančné oddelenie zabezpečuje:
- zostavovanie rozpočtu mesta, jeho zmeny a vyhodnocuje jeho plnenie,
- kontrolu dodržiavania finančnej a rozpočtovej disciplíny,
- vedenie účtovníctva mesta podľa platných predpisov,
- úverovú politiku mesta,
- daňovú politiku mesta,
- pokladničné operácie,
- evidenciu a archiváciu všetkých dokladov potrebných k činnosti oddelenia,
- prípravu návrhov na všeobecne záväzné nariadenia v riadenej oblasti,
- ekonomickú a finančnú agendu obchodných spoločností, rozpočtových a príspevkových organizácií, v ktorých má mesto účasť.
Dane a poplatky
Referát poskytuje informácie o daniach z nehnuteľností, dane za psa, komunálny odpad a drobný stavebný odpad, za prenájom verejného priestranstva, nevýherné hracie prístroje, ubytovanie, predajné automaty.
1. Daň z nehnuteľností
2. Daň za psa
3. Daň za predajné automaty
4. Daň za nevýherné hracie prístroje
Zodpovedný referent: Daniela SURMÍKOVÁ
1. Miestny poplatok za komunálne odpady a drobné stavebné odpady
2. Dotácie z rozpočtu mesta
3. Daň za záber verejného priestranstva
4. Daň za ubytovanie
5. Pokuty – priestupkové konanie
Zodpovedný referent: Alena GALAJDOVÁ
V zmysle platných predpisov zabezpečuje vymáhanie nedoplatkov vzniknutých na jednotlivých daniach podľa zákona 563/2009 o správe daní v znení neskorších zmien a doplnkov. Spracováva podklady pre daňové exekučné konania na vymáhanie daňových nedoplatkov. Zabezpečuje podklady k vymáhaniu nedoplatkov od ostatných organizácií ( sociálna poisťovňa, bankové subjekty, daňový úrad a pod. ). Vykonáva zabezpečenie pohľadávok záložným právom a pod.
Zodpovedný referent : Bc. Katarína ŠIMONOVÁ
Referát rozpočtu:
- zabezpečuje práce na úseku rozpočtu mesta (príprava podkladov, koordinácia prác pri tvorbe návrhu rozpočtu, prehľady čerpaní, návrhy zmien rozpočtu),
- vykonáva finančné usporiadanie hospodárenia samosprávy mesta a zúčtovanie vzťahov k štátnemu rozpočtu
Zodpovedný referent: Ing. Lucia ČERVEŇÁKOVÁ
Referát účtovníctva:
- zabezpečuje komplexne agendu účtovníctva mesta podľa osobitného predpisu a platnej rozpočtovej klasifikácie vrátane vedenia príslušných evidencií, kontroly dokladov,vyhotovovania výkazov, prehľadov a súvah,
- metodicky usmerňuje vedenie účtovníctva právnických osôb v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta,
Zodpovedný referent: Ing. Eva TULEJOVÁ
Zodpovedný referent: Ľudmila MIKITOVÁ
Zodpovedný referent: Ing. Slávka ŽELINSKÁ
Referát personalistiky a miezd:
- zabezpečuje personálnu agendu zamestnancov mesta a plní povinnosti mesta v úlohe zamestnávateľa podľa osobitných predpisov,
- vedie mzdovú agendu, likviduje funkčné platy a zabezpečuje ostatné súvisiace úlohy,
- vypočítava a likviduje dávky nemocenského poistenia a cestovné náhrady podľa osobitných predpisov,
- zabezpečuje personálnu a mzdovú agendu zamestnancov školských zariadení bez právnej subjektivity podľa osobitných predpisov,
- spolupracuje s príslušnými orgánmi pri realizácii projektov v oblasti zamestnanosti občanov;
Zodpovedný referent: Anna VAŇO
Zodpovedný referent: Ing. Miroslava ČERVENKOVÁ
Pokladňa:
- spolupracuje pri zabezpečení pokladničnej agendy mesta (príjmy, výplaty a odvody peňažných hotovostí, ceniny, zúčtovanie, vedenie príslušnej dokumentácie),
Zodpovedný referent: Mária HNATOVÁ