Oznámenie o vyhlásení výberového konania

Oznámenie o vyhlásení výberového konania

Mesto Sabinov v súlade s ustanovením § 5 ods. 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov a článkom 7 bod 2 Pracovného poriadku zamestnancov Mesta Sabinov vyhlasuje výberové konanie na funkciu: vedúci/vedúca Oddelenia sociálnych služieb na Mestskom úrade v Sabinove.

Kvalifikačné predpoklady:

  • Vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa v študijnom odbore sociálna práca , sociálne služby a poradenstvo

Predpoklady k výkonu práce vo verejnom záujme:

  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
  • bezúhonnosť

Iné kritériá a požiadavky:

  • prax v riadiacej funkcii výhodou
  • odborná prax minimálne 5 rokov
  • znalosť platnej legislatívy pre oblasť verejnej správy a územnej samosprávy, najmä:
    - Zákon č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov
    - Zákon č. 448/2008 Z.z. o sociálnych službách v znení neskorších predpisov
    - Zákon č. 601/2003 Z.z. o životnom minime v znení neskorších predpisov
    - Zákon č. 36/2005 Z.z. o rodine v znení neskorších predpisov
    - Zákon č. 305/2005 Z.z. o sociálnoprávnej ochrane detí a sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
    - Zákon č. 417/2013 Z.z. o pomoci v hmotnej núdzi v znení neskorších predpisov
    - Zákon č. 71/1967 Z.z. o správnom konaní (správnom poriadku) v znení neskorších predpisov

  • vodičský preukaz skupiny B
  • užívateľské ovládanie počítača

Osobnostné predpoklady:

  • riadiace, organizačné a komunikačné schopnosti
  • miestna a osobná znalosť
  • zodpovedný prístup k pracovným úlohám
  • odolnosť voči stresu
  • seriózne vystupovanie

Uchádzač/ka k žiadosti o účasť vo výberovom konaní je povinný/á doložiť:

  • písomnú žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • štruktúrovaný profesijný životopis
  • kópie dokladov o nadobudnutom vzdelaní
  • potvrdenie o riadiacej praxi, ak ňou uchádzač disponuje
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
  • čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov predkladaných k žiadosti
  • písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to vo forme vyplnenia vzorového dokumentu s názvom „Súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov“, ktorý tvorí prílohu tohto oznámenia a je zverejnený spolu s týmto oznámením na webovom sídle mesta Sabinov – www.sabinov.sk  

Charakteristika pracovného miesta:


Vedúci oddelenia riadi a koordinuje činnosť oddelenia a podriadených zamestnancov, zabezpečuje účelnú deľbu práce v rámci odbornej pôsobnosti oddelenia a jeho referátov medzi jednotlivých zamestnancov, vypracováva odborné podklady a iné písomnosti na rokovanie mestského zastupiteľstva, mestskej rady a komisií mestského zastupiteľstva, zabezpečuje správne konanie, pripravuje návrhy všeobecne záväzných nariadení mesta na schválenie v orgánoch mesta a zabezpečuje ich výkon, vypracováva interné smernice MsÚ, spravuje finančné prostriedky určené v schválenom rozpočte na plnenie úloh mesta na jemu zverenom úseku, dodržiava a sleduje plnenie položiek rozpočtu, zodpovedá za hospodárne, efektívne a účelné nakladenie s rozpočtovými prostriedkami, vykonáva a zodpovedá za finančnú kontrolu podľa osobitného predpisu. Vedúci oddelenia mestského úradu sa zúčastňuje zasadnutí mestského zastupiteľstva a v súlade s jeho rokovacím poriadkom podávajú stanoviská a vysvetlenia k prerokúvanej problematike. Zodpovednosť a právomoci vedúceho oddelenia je podrobne upravený v článku 12 Organizačného poriadku Mestského úradu v Sabinove.

Oddelenie sociálnych služieb:

  1. vypracúva návrh koncepcie rozvoja sociálnych služieb v meste
  2. rozhoduje o poskytovaní sociálnej pomoci v rozsahu samosprávnej pôsobnosti obce podľa osobitného predpisu (poskytovanie opatrovateľskej služby, prepravnej služby, starostlivosti v zariadení sociálnych služieb v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta, odňatie sociálnej služby, úhrada za poskytnuté sociálne služby),
  3. zabezpečuje spracovávanie podkladov pre rozhodovacie konanie mesta o poskytovaní jednorazových vecných alebo finančných dávok v hmotnej núdzi,
  4. poskytuje pomoc občanom pri zabezpečovaní prístrešia,
  5. zabezpečuje terénnu sociálnu prácu,
  6. zabezpečuje úlohy osobitného príjemcu na prídavky na deti a dávky v hmotnej núdzi v zmysle platnej legislatívy,
  7. zabezpečuje pochovávanie bezprístrešných občanov zomretých na území mesta,
  8. vyhľadáva občanov, ktorým treba poskytnúť sociálnu pomoc,
  9. organizačne zabezpečuje spoločné stravovanie dôchodcov,
  10. kontroluje zariadenia sociálnych služieb v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta,
  11. vedie evidenciu občanov, ktorým sa poskytuje sociálna pomoc,
  12. plní úlohy v oblasti sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately v rozsahu samosprávnej pôsobnosti obce podľa osobitného predpisu,
  13. zabezpečuje vedenie agendy žiadosti na prijímanie občanov do zariadení sociálnych služieb,
  14. vedenie zoznamu občanov na umiestnenie do Centrá sociálnych služieb,
  15. v súlade s vnútornými pravidlami tvorby a prijímania VZN vypracúva návrhy nariadení mesta a iné materiály vo veciach prislúchajúcich do odbornej pôsobnosti oddelenia;

Informácia pre uchádzača/ku:


Základná zložka mzdy je určená v zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov a zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Vedúceho oddelenia MsÚ vymenúva do funkcie primátor mesta.

Prihlášku do výberového konania je potrebné doručiť (rozhodujúcim je dátum zaevidovania prihlášky v podateľni Mestského úradu v Sabinove) v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – Vedúci OSS – neotvárať“ v termíne do: 5.4.2024 do 12:00 h
na adresu:

Mestský úrad
Mesto Sabinov
Námestie slobody 57
083 17 Sabinov

Mesto Sabinov si vyhradzuje právo neprizvať do výberového konania uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky vyššie uvedené kritéria a požiadavky a nedoručia v termíne všetky požadované doklady, teda nepredloženie niektorého z požadovaných dokladov je dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania. O termíne a mieste uskutočnenia výberového konania budú uchádzači písomne informovaní

Vybraní uchádzači budú na výberové konanie písomne pozvaní najmenej 7 kalendárnych dní pred jeho konaním.

Výberová komisia zhodnotí výsledok výberového konania a na základe výsledkov určí poradie uchádzačov a zverejní výsledok výberového konania tak, aby bolo prístupné každému uchádzačovi. Poradie uchádzačov je záväzné pri obsadení funkcie; zamestnávateľ uzavrie pracovný pomer s uchádzačom podľa poradia. Mesto Sabinov si vyhradzuje právo nevybrať žiadneho uchádzača.

Súhlas so spracovaním osobných údajov aj oficiálne Vyhlásenie výberového konania nájdete v prílohách tohto článku alebo na webovej stránke mesta v časti "Výberové konania - pracovné miesta. 

Kontakt

Mestský úrad Sabinov
Námestie slobody 57
083 01 Sabinov

Tel. ústredňa : +421 51 4880 422
e-mail : podatelna@sabinov.sk
             msu@sabinov.sk

Technický prevádzkovateľ a správca obsahu